VIDEO:Adoram ft. Sunny – Leul din Iuda (Spune’mi cine)


leul din iuda


1. Hai spune-mi cine a biruit moartea,
G                   D
Cine-a calcat peste ea?
b
Cine e Leul din Iuda,
G        A    b
Scutul taria mea?

b
Spune-mi cine a biruit frica,
G                   D
Cine-a calcat peste ea?
b
Cine e Leul din Iuda,
G        A   b
Scutul taria mea?

REFREN:
G       D       A             b
Aleluia Aleluia Aleluia Isus este Domn!
G       D       A            b A b
Aleluia Aleluia Aleluia Isus este Domn!

b
2. Hai spune-mi cine a murit pentru mine,
G                   D
Cine-a murit pentru noi?
b
Cine-a murit pentru lume,
G      A        b
Glorie doar Regelui!

b
Spune-mi cine-ntr-o zi se va-ntoarce
G                  D
In fruntea ostirii Lui?
b
El va primi inchinarea
G            A          b
Pamantul si cerul e-al Lui!

REFREN:
G       D       A             b
Aleluia Aleluia Aleluia Isus este Domn!
G       D       A            b A b
Aleluia Aleluia Aleluia Isus este Domn!

5 responses to “VIDEO:Adoram ft. Sunny – Leul din Iuda (Spune’mi cine)

  1. Peste tot unde este postata cantarea cu acorduri este in B minor nu oricine o poate canta in tonalitatea asta. De fapt foarte putini… Daca vreti sa fiti de folos rescrieti-o si cu alte acorduri.
    Fiti binecuvintati…

Comenteaza

