Rugaciunea unei orfane


rugaciune

„Cheama-ma in ziua necazului si te voi izbavi iar tu ma vei proslavi.”

Astazi I-ti voi vorbi despre copilaria mea si despre numele cel nou al Tau.
Invatam sa merg si cadeam des si nici o mina nu era aproape sa ma apuc de ea in cadere sau la ridicare.In tara in care am crescut copiii invata sa se ridice,sa cada,sa nu scinceasca,sa devina adulti caliti,induratori si perseverenti.Deci ma ridicam de fiecare data,nu plingeam ca sa nu fiu bestelita si invatam sa-mi ascund slabiciunile,sa ascund dorul dupa o iubire de parinte puternic si ocrotitor,care sa ma culeaga de pe cimentul crapat,sa ma stringa la piept si eu sa stiu ca ii pasa de durerea mea,de efortul meu,de neputinta mea.
Daca stiam de Tine,te-as fi strigat,dar atunci nu stiam ca si copiii fara tata pot gasi in Tine un parinte.Multe lucruri n-am stiut si acum,cazuta intr-un altfel de cadere decit cel de copil,o cadere mai adinca si mai fara margini,invat sa Te strig cu acel nume pe care buzele mele nu l-au rostit niciodata.De data aceasta nu mai pot sa-mi inghit lacrimile si sa ma ridic,am ajuns la acea zi de mare necaz cind Tu ma vei auzi daca Te strig,cind durerile mici ale copilului mic nu mai sint prilej de calire; Astazi este ziua cind copilul orfan care am fost te cauta pe Tine,si cu inima mea tremurind de slabiciune si suferinta indelungata Te strig,Tata Sfint,Tatal meu din ceruri,Tata mult cautat si niciodata chemat,Te strig astazi,ca e zi de necaz,si nu mai pot si nu mai vreau sa ascund durerea ca pe o slabiciune rusinoasa.
Te strig si apoi ascult,ca atunci ,in acei ani mici: aerul fosnea in jur intr-un fel anume,mireasma de gutui si miere se raspindea in aer,si atunci ma simteam usoara,ma ridicam si alergam mai departe,si cresteam,si alergam spre Tine,i-mi amintesc acum. Dorul de un Tata ,atotputernic,iubitor,
care vine de nicaieri cind il chemi,veneam in intimpinarea Ta in chip de Dumnezeu caci nu stiam ca erai tot timpul linga mine,in chip de Tata. Inima mi se bucura la auzul propriei mele voci soptind,strigind,alintind: Tata,taticule, Abba, slavit sa fii !

Comenteaza

