Profides-De cand ma stiu


profides-703x340

 

De cand ma stiu incerc sa fiu altfel
Am incercat mereu…dar fara El
Cum as putea sa luminez ca o stea
Cand tarana-a refuzat viata din ea
Ajuta-ma,te rog umple-ma iar
Caci m-am stins demult de-al Tau Har
Ajuta-ma,te rog umple-ma iar
Caci m-am stins demult…acum eu sunt doar jar.

%Dar acum Te-am gasit,eu nu te mai las
Nu ma desprind de Al Tau brat
Acum Te-am gasit,nu ma lasa
Sa pierd din nou iubirea Ta.%

Mi-a luat atat de mult sa inteleg
C-am cel mai bun prieten sus in cer
Prea mult timp singur am crezut ca sunt
Dar deasupra mea,
Al meu Tata veghea demult
M-ai ocrotit cu ingeri mii si mii
Cand mie de Tine nu-mi pasa
Iubirea-Ti ma incalzea.

 

Comenteaza

