Adi Hentea – Tot ce am




Eram in intuneric, lumina Tu mi’ai dat
In moarte mi’ai dat viata, de jos mai ridica
Sufletul mi’ai transformat
De acum in vesnicie am sa iti cant mereu
Doar Tu esti Domnul meu
Salvatorul meu, ma incred in bratul tau

Tot ce am Domnul meu
Tie iti apartine
Sufletul meu, inima
Si toata fiinta mea
Viata intreaga doresc
Sa o inchin doar Tie
Cu bucurie alerg
Sa fac doar voia Ta
(Primeste viata mea)

Iti multumesc Isuse
Ca cerul l’ai deschis
Sa pot ajunge acolo
Unde mi’ai promis
Cu Tine in slava, in paradis

Sunt liber azi
Prin jertfa Ta
Doar Tu mi’ai dat
Iertarea Ta
Viata intreaga doresc
Sa o inchin doar Tie
Cu bucurie alerg
Sa fac doar voia Ta

Comenteaza

