Identic – Iubire ca a Ta …




La Tine alerg mereu, pace, adapost si sprijin sa caut
Tu ca un Tata Te-apleci cu drag si ma primesti
Cu Tine ma simt ocrotit, in siguranta si in odihna
Esti Tatal meu sunt fericit, te am pe Tine

Iubire ca a Ta, nu are nimeni sa imi dea

La Tine alerg mereu, sfatul Tau bun, prezenta Ta caut
Ca un prieten mana Ti-o intinzi si ma primesti
Cu Tine ma simt implinit, increzator si plin de speranta
Esti al meu prieten, sunt fericit, te am pe Tine

Iubire ca a Ta, nu are nimeni sa imi dea

La Tine alerg mereu, inima si iubirea Ta caut
Cu bucurie ma-mbratisezi si ma primesti
De tine ma simt coplesit, cu Tine vreau sa ma aseaman
Esti al meu frate, sunt fericit, te am pe Tine

Iubire ca a Ta, nu are nimeni sa imi dea
Iubire ca a Ta, nu are nimenea, nu are nimenea
Iubire ca a Ta, nu are nimeni sa imi dea
Iubire ca a Ta, nu are nimeni sa imi dea
Iubire ca a Ta, nu are nimeni sa imi dea
Iubire ca a Ta, nu are nimenea
Iubire ca a Ta, nu are nimenea
Iubire ca a Ta…

Comenteaza

