Eu ascult Radio Ekklesia, tu ce radio asculti ??


Eu recunosc am o slabiciune pentru Radio Ekklesia ( www.radioekklesia.com si ascult tot timpul. Nu vreau sa influentez pe nimeni, deoarece toate radio’urile sunt o lucrare foarte buna, de aceea astept raspunsul tau aici la urmatoarea intrebare: TU CE RADIO ASCULTI ??
Vreau sa fac un sondaj cu cele mai ascultate radio’uri crestine de pe mapamond dar pentru aceasta am nevoie de ajutorul tau !!
COMENTARIUL TAU TREBUIE SA CONTINA NUMELE RADIO’ULUI PREFERAT DE TINE SI ADRESA SA WEB

4 responses to “Eu ascult Radio Ekklesia, tu ce radio asculti ??

Comenteaza

