Interviu cu Ruben Filoti


Reporter: Pentru inceput am dori sa ne povestiti despre copilaria dvs si mici detalii despre viata personala!

Ruben Filoti: Este o placere sa va pot impartasi cate ceva despre viata mea personala. Copilaria mea a fost una  foarte frumosa m-am nascut si am crescut intr-o familie de crestini  , tatal meu fiind pastor  suntem 7 frati  dintre care eu am fost penultimul .La momentul actual am 29 ani si sunt casatorit de 7 ani , am absolvit liceul de matematica informatica sunt ultimul an la medicina AMG asistent medical generalis, psihopedagogie si asistent social . Lucrez de peste 10 ani ca operator chimist la fabrica Micheline, iar in slujba pe care Dumnezeu mi-a incredintat-o slujesc de peste 15 ani de zile.

Reporter: In cariera muzicala cand te-ai lansat ? Argumenteaza informatia

Ruben Filoti: In anul 2ooo Dumnezeu ne-a ajutat si impreuna cu Grupul Saron am scos primul album. De atunci si pana la momentul actual am inregistrat cu Grupul Saron 5 albume, 1 album cu Grupul Elim din Spania ,1album cu Grupul Eliezer ,3 albume cu Fratii de la Toflea ,2 cu Grupul Speranta  si 3 albume solo .

Reporter: Dumnezeu ti-a dat dat o voce minunata! De aceea cred ca discurile au fost cautate

Ruben Filoti: Da este adevarat  au fost cautate si inca sunt cautate  si ma bucur ca oamenii sunt interesati de munca noastra. am stabatut tara noasta in lung si-n lat  si chiar in europa si am dus evanghelia prin cantare pretutindeni. Anul trecut am avut harul sa merg in ucraina de 5 ori unde am slujit dommnului in mai multe biserici de acolo si chiar am mers impreuna cu fratele Beni Zegrean la o conferinta de peste 800 de tineri in cernauti a fost o experienta minunata Dumnezeu mi-a mai dat harul sa merg sa slujesc la o seara de tineret la Viena si la Bruxelles unde au fost seri de neuitat.deasemenea am avut harul sa slujes in biserica eben-ezer din castellon spania si in multe alte biserici din europa.

Reporter: Ceva album nou ai in plan?

Ruben Filoti: Da cu ajutorul Domnului in decurs de o luna voi inregistra si cel de-al 3-lea album solo impreuna cu Andreea Popoi, Ema Morosan si Ionut Craciun. As vrea sa multumesc tuturor celor ce asculta minunatele cantari pe care  domnul mi le-a dat eu cant si laud pe Domnul si ma bucur ca ceea ce mi-a dat  pot impartasi si altora. In acesti ani am compus peste 40 de cantari pe care mi le-a daruit domnul care sunt regasite pe albumele inregistrate cu Ruben Filoti ,grupul saron , grupul eliezer si grupul elim si speranta si prietenii.

Reporter: Am inteles ca ai lansat al 3 lea album solo, ceva videoclipuri nu te’ai gandit?

Ruben Filoti: da am inregistrat cel de-al 3-lea album solo inpreuna cu andreea popoi  emanuela mocanu si ionut craciun si in scurt timp va aparea si un videoclip nou pe care abia l-am filmat dar inca nu este gata .

Reporter:Inteleg! In afara de muzica, ce alte hobby’uri mai ai?

Ruben Filoti: Muzica este viata mea, am foarte putine hobby’uri, imi place tenisul de masa si inotul dar timpul imi este foarte limitat si aleg de fiecare data sa muncesc in studio si sa fac repetitie si sa fructific timpul care este foarte important pentru mine.

Reporter: Daca ai fi pus un situatia sa alegi sa colaborezi cu un interpret strain care ar fi acela?Argumenteaza raspunsul!

Ruben Filoti: da mi-ar placea sa coleaborez cu Ghiater Vocal Band si sa pot canta cu ei intr-un concert sunt extraordinari.

Reporter: Revenind la domeniul muzical, unii spun ca descarcarea gratuita nu e pacat, stiind ca descarcarea gratuita inseamna piraterie!Ce crezi despre acest lucru?

Ruben Filoti: Da cest subiect este cam greu de dezbatut. Normal ar fi ca un crestin adevarat sa nu faca acest lucru pentru ca descarcarea gratuita fara drepturi inseamna furt

Reporter: Acum te intreb ceva legat de biserica si nu numai: ce crezi despre generatia din ziua de azi?Despre credinta generatiei?

Ruben Filoti: Adevarul este ca oamenii s-au schimbat foarte mult si generatia in care traim aduce multe schimbari atat in viata de familie cat si pe plan professional. Prin toate semnele care le vedem si lucrurile care le auzim putem trage concluzia ca nu mai este mult si Domnul este aproape sa vina de aceea trebuie sa fim pregatiti in fiecare clipa.

Reporter: Oamenii erau mai credinciosi pe vremea comunistilor?

Ruben Filoti: Da cred ca erau mai credinciosi si aveau mai mul timp pentru Dumnezeu.

Reporter: Dar astazi nu timp? Eu cred ca au numai nu vor sa isi faca.

Ruben Filoti: asa este,  timp exista dar cauta motive si isi gasesc de lucru doar sa nu auda despre Dumnezeu, insa datoria noastra de crestini este sa le vorbim oamenilor si sa le spunem adevarul.

Reporter: Acestea au fost intrebarile, dar in final as dori sa transmiti un salut/mesaj pentru cititorii nostri!!

Ruben Filoti: Ce pot sa spun zic ca Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa fiti tari in credinta pentru ca sfarsitul bate la usa, pasii Domnul se aud tot mai tare deci prietene drag ascultam sfatul. Increde-te in Dumnezeu!

Reporter: Frate Ruben noi iti multumim pentru timpul acordat si noi ca echipa siteului Vestea Evangheliei  iti dorim mult har si multe binecuvantari!

Ruben Filoti: Si eu va multumesc pentru interviu si doresc ca Dumnezeu sa va binecuvinteze intreaga echipa .

Un interviul realizat de Marcel Crainic inainte de lansare celui de al 3-lea volum!!

 

 

3 răspunsuri la „Interviu cu Ruben Filoti

  1. Frate Ruben ! Domnul Isus sa fie cu tine si sa te binecuvinteze ! Asculr cu placere melodiile tale.. Mergi mai departe prin credinta ! As dori mult sa fii o marturie vie pentru Slava lui Dumnezeu ! Fie ca tot ceea ce canti sa atinga inimile oamenilor care te asculta !

  2. ESTI UN DAR VENIT DE SUS ; ADORM NOAPTEA CU CANTARILE MINUNATE ,CARE ADUC BUCURIE SI PACE IN SUFLET ;DUMNEZEU SA TE BINECUVINTEZE ;ORICE FACI SI LUCREZI PENTRU EL .PENTRU CA RIDICI MULTE SUFLETE RANITE ;FITI BINECUVANTATI STELA/

Comenteaza

