666: Dovezile ca Lumea este condusa din umbra de MASONI!


Mai demult aproximativ un an am primit pe messenger de la cineva un link pe youtube, acesta era despre 666 si dovezile ca lumea este condusa de masoni. Nu am crezut nimic la inceput dar mi’a starnit curiozitatea si am zis hai sa vad si eu despre ce este vorba. Si intr’adevar am studiat in amanunt video’ul peste tot, pe internet,carti si altele si tot ce spune (scrie) este adevarat cei drept trist. Acest videoclip mi’a starnit curiozitatea si de aceea am mai cautat tot felul de material cat video cat scrise si in curand am sa le impartasesc cu voi toti cititorii acestui blog! Acum va las sa studiati (vizionati) acest videoclip!

Comenteaza

