O scrisoare pierduta – Semnat Isus


Intr-o lume pierduta, lipsita de ceva divin
Pentru-a te salva pe tine am ales sa vin
Am lasat ce-aveam mai scump, am platit cu viata
Ca sa pot lasa acestei lumi, sa pot lasa speranta
De-a trai cu-n scop, de-ai oferi o valoare
Valoarea este viata vesnica ce nu mai moare
Am renuntat la ce aveam, am lasat de la Mine
Ca sa pot salva ceea ce Mie-Mi apartine
Pentru tine am venit, pentru tine am murit
Te-am iubit atat, chiar cand cu-n ochi te-am privit
Caci am vazut durere si tu n-ai inteles
Am vrut sa-ti ofer pace, Eu te-am ales,
Ai fost ales, in momentul cand Mi-am dat ultima suflare
Am vazut imaginea ta, si nu mai conta ce doare
Daca stai sa asculti, poate vei auzi ceva
Este chiar cantecul Meu pentru inima ta…
Vino, te-astept, am Mana intinsa spre tine
Te-astept in brate sa te pot tine
Sangele ce-a curs era pentru tine, sti bine…
Vino acum, mi-e dor de-a ta privire
Sa sti, totul va fi bine
Am bratele deschise doar pentru tine, sti bine…
De ce-ti cauti reflexe in oglinda sparta-a lumii?
Si incerci sa te ghidezi dupa ce spun unii…
Cauti sa fi cineva mereu, alegi modele proaste
Cand oglinda ta sunt Eu !
Al Meu e soarele, a Mea este dimineata
Deci, lasa lacrima Mea sa-ti stropeasca viata
Dar pe inima ta lasa suflarea Mea,
Hai! Fa-Mi loc in ea, ca sa poti din nou spera
Te joci cu focul lumii, nu sti ca poti sa te arzi?
Dar Eu voi fi in spate sa te prind mereu cand cazi
Caci te iubesc enorm, si inca mai sper
Ca intr-o zi vei alege drumul catre cer
Intoarce-te la Mine, hai, nu Ma mai respinge!
La intoarcerea ta tot cerul asteapta ca sa strige
Sa nu uiti niciodata, sa nu uiti ce ti-am spus
Te astept acasa, semnat cu mare drag Isus

Comenteaza

