Alin Garlea – Vino Acum la Dumnezeu



Piese:
1. Eu nu stiu Doamne
2. Isus al meu prieten scump
3. Isus din nou va cheama
4. Laudati pe Domnul
5. Numai harul
6. Poporasul meu
7. Strain am fost odata
8. Te-asteptam Isuse
9. Vindeca a mea-ndoiala
10.Vino acum la Dumnezeu
11.Vreau Isuse

descarca piesa Vino Acuma la Dumnezeu
descarca piesa Strain am fost odata
descarca piesa Isus din nou va chema
descarca piesa Laudati pe Domnul
descarca piesa Isus al meu prieten scump
descarca piesa Eu nu stiu Doamne
descarca piesa Poporasul meu
descarca piesa Te’asteptam Isuse
descarca piesa Doamne bunatatea Ta
descarca piesa Vindeca a mea’ndoiala
descarca piesa Numai Harul
descarca piesa Vreau Isuse

Comenteaza

