Adrian Tamasan – Armonii Neuitate (2002)


Albumul Armonii Neuitate al lui Adrian Tamasan contine 13 cantari vechi, cantate frecvent in adunarile neoprotestante, interpretate fie pe ritmuri populare romanesti, fie in gen pop.
Piese:
1. Daca Daniel n’avea credinta
2. De cand Domnul
3. Doamne n’am vegheat
4. Eu cred in vindecarile divine
5. Ierusalime cetate’mpodobita
6. In lupta ca David
7. In lupta ca David
8. Isus luceste ca n Soare
9. Nu te pierde’n deznadejde
10.Pacatos ca mine nu’i
11.Pe vremuri sta Iosua
12.Suna harfa laudei mele
13.Timpul cel din urma

descarca piesa Daca Daniel n’avea credinta
descarca piesa De cand Domnul
descarca piesa Doamne n’am vegheat
descarca piesa Eu cred in vindecarile divine
descarca piesa Ierusalime cetate’mpodibita
descarca piesa In lupta ca David
descarca piesa Isus luceste ca un soare
descarca piesa Nu te pierde’n deznadejde
descarca piesa Pacatos ca mine nu’i
descarca piesa Pe vremuri sta Iosua
descarca piesa Suna harfa laudei mele
descarca piesa Timpul cel din urma

Comenteaza

