Nicu Wagner – Opreste Doamne incercarea


 

terapiaprinmuzica-1349297799

M-apasa tot mai greu povara, şi gustul ei e prea amar
Caci simt în piept, cum suferinta aprinde al durerii jar,
Privesc în zari si în tacere, astept sa-mi vina un răspuns
Caci Doamne, Tu-mi cunosti durerea, de Tine nu-i nimic ascuns!

Refren :
Opreste, Doamne, incercarea, caci parca jugul mi-e prea greu
Smerit te rog revarsă-Ti mila, caci numai Tu-mi esti Dumnezeu.
La Tine vin in ceasuri grele, Parinte si Ocrotitor
Cand iti simtesc apropierea imi este jugul mai usor !

Nu am la Tine nici un merit, si recunosc dreptatea Ta
Dar in genunchi te rog, ai mila si iti arata dragostea .
Imi iarta tot trecutul Doamne , caci nu Ti-a fost Tie plăcut
Iti multumesc pentru rabdarea ce pentru mine ai avut !

Opreste-odata, Tu, furtuna ce sufletu-mi rascoleste
Caci Tu ai fost dintotdeauna, Parintele ce ma iubeste .
Tu nu ma vei lasa de prada atacurilor celui rau
Desi nu-Ti merit izbavirea si eu sunt un copil al Tau !

Refren:
Opreste Doamne incercarea, caci parca jugul mi-e prea greu
Smerit te rog revarsă-Ti mila, caci numai Tu-mi esti Dumnezeu.
Apleacă-Ti azi te rog urechea la lacrimatele-mi cuvinte
Si de la tronul indurarii, asculta ruga mea fierbinte
La Tine vin in ceasuri grele, Parinte si Ocrotitor
Cand iti simtesc apropierea imi este jugul mai usor !

Comenteaza

